Glöggfest

Är lite trött i dag. Blev en hård dag i går. Shopping på stan med dotter sen hem för att göra sig i ordning inför glöggfest på Lidingö. Blev glögg och champagne som serverades av en man iklädd tomtedräkt med rosiga kinder. Kunde ha fått med mig en gran också, men hade lite svårt att få ned den i min handväska. Blev hämtade på Lidingö och vidare till en singelfest på Kungsholmen. Vi var 20 singeltjejer som roade oss med ett gäng musikerkillar. Efter några glas vin kom gitarren upp och det spelades en och annan cover, från Thomas Ledin till Elvis. Väldigt mysigt. Så när jag kröp i säng vid halv 3-tiden så var jag rätt så slut. Men kul hade jag. Så i dag har jag bara softat och bastat.
Kul att Sverige vann över världsmästarna Tyskland i handollen, med knapp marginal, men ändock, med 32-31. Zlatan och hans Inter är inne i ett vinnarstim just nu. Vann över Torino med 4-0.
Ser fram emot nästa helg, då jag troligtvis dyker med sköldpaddor.

314193-65

Kram

Kommentera här: