December

Har varit på vernissage med vin och snacks på Tekniska Museet i dag. Man machine 2. Vet inte om jag har tappat den kulturella feelingen, men det här kändes inte rätt. Eller så är jag helt bortkollrad i den nutida utopiska värld vi lever i idag så att jag inte hinner reflektera över hur kulturell denna utställning är. Vad vet jag. Förutom att den kommer att hålla på till i april.
Vad händer annars i livet?
Rikspolischefen avgår, Djurgården spelar oavgjort mot Mora och Kenny Starfighter blir film. Har förväntningar om att min helg ska bli händelserik. Vi får väl se. Vet i alla fall i nuläget att det är någon singelfest på Kungsholmen i morgon. Vi får väl se om mina ben bär åt det hållet i morgon eller om de föredrar soffan. Vet i alla fall att jag längtar otroligt mycket efter att få åka skidor.
Är på väg i säng nu. Sov så gott.

314193-63

Kram

Kommentera här: