Annandagen

God fortsättning önskar jag er alla. Hoppas att ni har haft en bra jul. Gick upp med tuppen i morse, om han är vaken klockan fem på vintern. Åkte upp till Romme Alpin utanför Borlänge. Regn utmed vägen, men väl framme så klarnade det upp. Hade växlande väder, ena stunden sol och andra stunden mulet. Skönt att va ute en hel dag och inte så mycket folk.
En hel dag med frisk luft och motion, så jag var rätt så slut på bussresan tillbaka till Stockholm. Romme börjar verkligen se ut som ett stort skidcentra som typ i Sälen. De har utökat med både backar och ny 6-stolslift. Gå gärna in på www.rommealpin.se och boka på er för en heldag i en bra skidanläggning. Kan rekommenderas.
Väl innanför dörren hemma så satte jag på bastun. Så nu efter bastubad, dusch och en iskall öl så känner jag mig rätt så relaxad.
Kommer bara att ha en soft kväll och ligga i soffan.

Romme1

Kram

Kommentera här: